Adatvédelem
ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT GOforGO Hungary KFT.
Utasaink, tanulóink, ügyfeleink adatainak védelme fontos az számunkra. Ez a dokumentum a www.goforgo.hu, www.repulonapok.hu weboldalak, illetve az GOforGO Hungary Kft. által biztosított egyéb szolgáltatások adatkezelési gyakorlatát ismerteti.
1. Az Adatkezelési szabályzat elfogadása:
Utazási irodánk és Autósiskolánk működéséhez, szolgáltatásaink nyújtásához bizonyos információkra, adatokra van szükségünk. Az Adatkezelési szabályzat elfogadásával biztosít minket arról, hogy elolvasta és megértette az adatkezelési gyakorlatunkat és azt, hogy miként gyűjthetjük és használhatjuk az Ön adatait. Ha Ön nem ért egyet az Adatkezelési szabályzatunkkal, sajnálattal vesszük, de nem tud részt venni programjainkon, képzéseinken és nem tudja igénybe venni más szolgáltatásunkat sem.
2. Milyen adatokat gyűjtünk?
A ügymenetünk során különböző módokon gyűjthetünk, illetve kérhetünk be adatokat. Bizonyos információk megosztásáról Ön dönthet, de kérhetjük olyan adatok megadására is, amelyek elengedhetetlenek a szolgáltatás használatához.
Jelentkezés során bekért adatok: Bármely GOforGO Travel által – illetve partnerirodáink által – szervezett útra való jelentkezés esetén vagy Autósiskolai B kategóriás képzés esetén Önnek nevet, személyes adatokat (igazolványszámok, születési hely és idő, lakcím, anyja neve) illetve kapcsolattartási adatokat (cím, telefonszám, e-mail cím) kell megadnia.
Ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük, az utazás hazaérkezését követően töröljük, autósiskola esetén a törvényben előírt ideig biztonságosan tároljuk, majd a megszabott idő után töröljük őket.
Hírlevél feliratkozás: Olyan személy is megoszthat velünk személyes adatokat, aki még nem használta Szolgáltatásainkat. Például hírlevélre történő feliratkozáskor vagy ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvételkor az ügyfél nevet és e-mail címet ad meg. Ezekre az adatokra azért van szükség, hogy eleget tudjunk tenni a látogató kérésének, úgy, mint hírlevél kiküldése vagy ügyfélszolgálati válasz fogadása. Egyéb információk: További adatokat oszthat meg velünk akkor, amikor űrlapot tölt ki, kérdőívekre válaszol, visszajelzést küld számunkra, illetve promóciókban, nyereményjátékokban vesz részt.
Harmadik féltől származó információk: Olyan információkat is gyűjthetünk, amelyeket mások adtak meg Önről a Szolgáltatás használata során. Felhasználhatunk más forrásból megismert információkat is és ezeket összesíthetjük az általunk gyűjtött adatokkal. A Szolgáltató nem felel a harmadik fél adatkezelési irányelveiért, saját adatkezelési gyakorlatáról a harmadik fél tud tájékoztatást adni.
3. Adatok felhasználása, továbbítása, közzététele Az Önről gyűjtött adatokat különböző célokra használhatjuk fel. Az adatkezelés az alábbi jogalapoknak megfelelően történik:
• Szerződés megírása, betartása, szolgáltatás biztosítása: A személyes adataira szükségünk lehet a közöttünk levő szerződés betartásához, illetve hogy biztosítani tudjuk Önnek a szolgáltatásainkat.
• Regisztráció az E-titan oktatási rendszerében: Ahhoz, hogy Ön on-line tudjon felkészülni a KRESZ vizsgára, a személyes adataival regisztráljuk az E-titán rendszerében, melynek adatvédelméért az E-titán felel.
• Hozzájárulás: A személyes adatainak felhasználásához kérhetjük az Ön hozzájárulását például annak érdekében, hogy azokat marketing célokra használhassuk fel. A hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
• Adat felhasználás indokolt esetekben: Indokolt esetekben felhasználhatjuk személyes adatait, például arra, hogy fejlesszük, javítsuk szolgáltatásaink működését, vagy adminisztratív, illetve jogi okokból is. A rendelkezésünkre álló adatokat felhasználhatjuk azonosítási, hitelesítési, számlázási és fizetési okokból, célzott online és offline marketing lebonyolítása céljából. Továbbá az információkat vita rendezésére is felhasználhatjuk.
Hasonló okokból Szolgáltatásainkat ajánló hirdetéseket futtathatunk különböző platformokon,
beleértve a Facebook és a Google hirdetési rendszereit.
Adatszolgáltatás közreműködő partnereink felé: Az utazások lebonyolításának részeként bizonyos információkat meg kell, hogy osszunk a szervezésben résztvevő közreműködő partnereinkkel. A megosztott információk lehetnek többek között a résztvevők neve, személyes adatai, igazolványszáma, címe, telefonszáma. Mivel ez a folyamat Szolgáltatásunk fontos része, ezt meg kell tennünk az Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelességeink teljesítésének céljából.
Törvényileg előírt okok, biztonság: Emellett egyes esetekben jogi viták kezeléséhez és megoldásához is szükségünk lehet az Ön adataira. Ezek lehetnek például jogviták, törvényi és szabályozó szervek általi vizsgálatok, vagy az Általános Szerződési Feltételek betartatására tett erőfeszítések. Ezt kizárólag olyan mértékben tesszük meg, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
Üzleti partnerek: Számos üzleti partnerrel dolgozunk együtt, hogy elősegítsék vagy fejlesszék Szolgáltatásunk működését. Ez jelentheti azt is, hogy az ő szolgáltatásaik beépülnek a mi Szolgáltatásainkba, vagy aGOforGO Kft Szolgáltatásai épülnek be ezen partnerek weboldalába és/vagy alkalmazásaiba. Amikor egy üzleti partnerünktől szolgáltatást vesz igénybe, bizonyos adatait továbbítanunk kell az üzleti partnernek, kizárólag olyan mértékben, amelyek szükségesek a szolgáltatás teljesítéséhez. Amikor Ön egy üzleti partnerünk szolgáltatását veszi igénybe, kérjük, olvassa el az ő adatvédelmi irányelveiket is, ami tájékoztatást ad arról, hogy miként kezelik az Ön adatait.
Harmadik felek: Kérjük, vegye figyelembe, hogy amikor harmadik fél szolgáltatását veszi figyelembe, akkor az adatai az ő adatkezelési gyakorlatának megfelelően kerülnek felhasználásra. Minden olyan kérdésre, amely az Ön adatainak kezelését érinti, ilyen esetben a harmadik fél tud megfelelő tájékoztatást adni.
Asaját adatkezelési irányelvek nem terjednek ki azon harmadik felek tevékenységeire, amelyeket a Szolgáltató nem tulajdonol, nem kontrollál vagy olyan személyek tevékenységére, akik nem állnak a Szolgáltató alkalmazásában vagy irányítása alatt. Ezen adatkezelési gyakorlatokért az GOforGOKft nem felel és azokért nem tehető felelőssé. Javasoljuk, hogy tekintse át ezen szolgáltatók adatkezelési nyilatkozatát.
4. Kommunikáció: A GOforGO Kft időnként kapcsolatba léphet Önnel. Elsősorban ezeket az üzenteket e-mail formájában juttatjuk el Önnek, ezért fontos, hogy olyan naprakész e-mail címet adjon meg kapcsolattartási adatként, amelyen keresztül elérhetjük Önt. Amennyiben ehhez hozzájárult, egyéb kommunikációs csatornákon is felvehetjük Önnel a kapcsolatot (telefon, sms, posta) ügyfélszolgálati segítségnyújtás céljából, vagy hogy olyan termékeket, szolgáltatásokat, funkciókat ajánljunk a figyelmébe, amelyek érdekelhetik Önt. Amikor Oldalunkon vagy irodánkban hírlevélre iratkozik fel tájékoztatjuk és hozzájárulását kérjük, hogy időnként marketing célú üzeneteket küldhessünk Önnek. Az ilyen jellegű üzenetekről bármikor le tud iratkozni az üzenetben található leiratkozás linkre kattintva.
5. Biztonság Személyes adatainak védelme fontos számunkra. Iparági standardoknak megfelelő biztonsági előírásokat követünk a személyes adatok védelme érdekében.
6. Az Ön jogai Személyes adatok kezelése:
Adatai törlését, módosítását, kiegészítését bármikor kérheti tőlünk az ügyfélszolgálatunk felkeresésével.
Adatmegőrzés: Az GOforGO Kft addig őrzi meg az adatait, amíg azok szükségesek az adatkezelési irányelveink betartásához, a Szolgáltatásunk biztosításához, illetve addig, amíg nem kéri személyes adatainak törlését. Továbbá megőrizhetjük és felhasználhatjuk az adatait oly mértékben, amellyel jogi kötelezettségeinknek eleget tudunk tenni.
7. Hozzájárulás visszavonása: Bizonyos esetekben korlátozhatja, hogy milyen módon használjuk fel a személyes adatait, illetve hozzájárulását visszavonhatja, ha ügyfélszolgálatunkat felkeresi, meghatározva, hogy mely hozzájárulását kívánja visszavonni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtti tevékenységek jogszerűségét. A hozzájárulás visszavonását követően nem használjuk fel ezen célokra a személyes adatait, kivéve ha az törvényileg rögzített kötelességünk vagy jogi okokból szükséges. Ahol az adatait marketing célokra használjuk fel, a leiratkozás funkciót használva illetve ügyfélszolgálatunkat felkeresve bármikor lehetősége van hozzájárulásának visszavonására. Kizárólag azokat az adatait nem töröljük, amelyeket kötelesek vagyunk megőrizni.
8. Változtatások: Az Adatvédelmi nyilatkozatot időnként módosíthatjuk. A lényeges változtatásokra a következő módok valamelyikén hívjuk fel a figyelmét: felhívást jelenítünk meg a Szolgáltatás használata közben vagy értesítőt küldünk Önnek pl. e-mail formájában, illetve a változásokat közzétesszük Oldalunkon. Javasoljuk, hogy időnként látogasson vissza és ellenőrizze az esetleges módosításokat.